- це той , хто мандрує , подорожує.
Мільони людей у всьому світі проводять свою відпустку подорожуючи .Вони подорожують , щоб побачити інші країни і континенти , сучасні міста і руїни стародавніх міст , вони подорожують , щоб насолодитися живописними місцями , або промто для зміни обставин.Завжди цікаво открити щось нове.
http://dovidka.biz.ua/vidomi-ukrayinski-mandrivniki/
Відомі українські мандрівники
http://dovidka.biz.ua/vidomi-ukrayinski-mandrivniki/https://drive.google.com/file/d/1UTAjTQ9P-3YeK8GuQ7BE4KwFA8ej7KkI/view
Які речі допомагали Михасику спланувати мандрівку?
• Що Михасю варто було б не брати з собою в мандрівку, а залишити вдома?
• На якому транспорті мали б мандрувати герої мульфільму?
• Чому мандрівка не відбулася?
• Кого називають мандрівником?
Підсумуйте: «Мандрівник — це людина________________.
Є речі, які допомагають, мандрівнику, щоб подорож була вдалою, наприклад___________________________________________.
Завдання : вибери собі рюкзачок для мандрівки.
1 Подивиться мультфільм про невдалу мандрівку і зробіть для себе висновки
Завдання:Мандруючи містами України зібрати народознавчий матеріал і створити презентацію в
PowerPoint 

Тож помандруємо спочатку по інтернету
Мета веб-квесту:
- залучити до цікавої роботи учнів з різними інтересами;
-активізувати пошукові вміння дітей, творчу ініціатіву;
- розвивати уяву , мислення, вміння висловлювати свою думку;
- вучити сміливо вирішувати складні проблеми в группах;
- виховувати впевніність в своїх можливостях;
- розширювати знання про культуру та традиції свого народу, та природу рідного краю;
- розвивати пізнавальний інтерес , спостережливість , аналітичне мислення , вміння робити висновки;
- удосконалювати роботу с картами , схемами;
- навчитися користуватися пошуковими системами мережи інтернет.
Перегляд відео :
Україна – наша Батьківщина;Чим багата Україна;Державні свята;Природа України;

http://autta.org.ua/ua/materials/material/Ukrainska-f-zhvilinka/
https://drive.google.com/drive/folders/1tIgDkcjQwNwDoZ0Yq8N7s4JiXr0LIsMa
https://drive.google.com/drive/folders/1G4orDzSEx-xQs_voSF89KHWkwUpsU7cN
Перегляд відео «Найвизначніші місця України»
Україна з неба. Eкспедиція Ukraїner» • Буковина • Сіверщина • Полісся • Бессарабія • Таврія • Карпати • Причорномор'я • Закарпаття • Поділля • Полтавщина • Приазов'я
Правила гри
Я запрошую вас взяти участь у захопливій грі : веб-квесті .
з елементами рольової гри,
для виконання якого використовуються
інформаційні ресурси інтернету.
Знайди всі ключики і ти отримаєш таку довгожданну ПЕРЕМОГУ!!!
-Уважно прочитай мету веб-квесту.
- Ознайомся з ролями , що пропонуються.
- Обери діяльність , яка тебе зацікавить.
- Ознайомтесь із завданням та почнинайте їх виконувати.
-Пройдіть випробування , які перевірять твоє вміння досягати мети.
-Створи звіт про виконану роботу.
-Виникли труднощі? Звернісь за допомогою до вчителя, батьків.
- Поділися досвідом роботи з іншими учасниками гри.
- Результати твоєї роботи будуть розміщені на страніци веб-квесту.
Виконай завдання і знайдеш другий ключик
Рада вітати тебе на цій сторінці
Ось і другий ключик
А зараз обери собі роль, яка тобі найцікавіща.
Фотограф - фотографує мальовничі краєвиди рідного краю
Усевмійко - за що візьмусь - усе зробимо!
Мандрівник - подорожує цікавими місцями
Ролі:
Оберіть собі роль , яку б ви хотіли.
Геолог- це спеціаліст , який вивчає ділянки геосфери, на предмет вмісту в їх корисних копалин.
Метеоролог - збирає і систематизує відомості про атмосферу.
Гідролог - це спеціаліст , який вивчає води землі , їх характеристики , поширення .
Ботанік -це спеціаліст , який вивчає рослинний покрив земної поверхні.
Зоолог- це спеціаліст , який вивчає тваринний світ.
Еколог - спеціаліст , що займається аналізом ситуації і розробці заходів для зменьшення шкоди природі.
Завдання для груп
Геолог
-дослідити рельєф (поверхню, корисні копалини);
-визначити рельєф ; місце добування уорисних копалин, їх використання;
- підготувати колекцію корисних копалин;
Метеоролог
- визначити климатичний пояс , склавши характеристику пір року;
- дослідит умови кліматичних зон;
Гідролог
- дослідити водойми певної зони, відшукати їх на карті;
- охарактеризуйте географічне положення водойм;
Ботанік
- дослідити рослинний світ , пристосування їх до умов клімату;
- визначити різновиди рослинного світу, рослини Червоної книги України;
Зоолог
- дати характеристику тваринного світу ( звірі, птахи, земноводні, риби, рептилії. малюски, комахи);
- скласти список тварин занесених до Червоної книги України;
- побудувати ланцюг живлення , що склався в природній зоні .
Еколог
- Визначити заповідні місця, заповідники, центри збереження природного розмаїття;
- скласти програму збереження природи України;
Результати твоєї роботи !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар