Математика









https://jamboard.google.com/d/1803yGLtsI34-0NlZm61PJoPTVxhfWtFP3M9ZoSaz89g/viewer?f=0


________________________________________





1.Знайди значення виразів , користуючись підказками.


– 2 + 7 -=2
10 -9 =
9 - 6 =
10 - 8=
7 - 6 =
2.Встав  пропущені знаки арифметичних дій в істинних рівностях.

8       1      1 = 10         6      3        1 = 2
8       1       1 = 8           6       3        1 = 10
8       1       1 = 6           6       3         1 = 8

3.Запиши числа у вигляді суми двох доданків.
 

10 =          + 7                                       8 =           + 4
 

10 = 8 +                                                8 = 6 +
 

10 =         + 1                                        6 =            + 1
 

8 = 2 +                                                   7 = 3 +          







   Досліджуємо таблиці віднімання чисел     другої  п’ятірки.
    
      

            Встав пропущені числа.


            8 -      = 2                  9 -       = 3              1 +      = 7






        8 -      = 3                  7 -       = 1               4 +      = 10


  Вставь пропущені знаки арифметичних     дій.








            5      2     3 = 4               7      3      4 = 6






            5      2     3 = 10              7      3      4 = 0








           5      2      3 = 6                5      2      3 = 0 



    Знайди значення сум . Із двох будь-яких рівностей на     додавання склади по дві рівності на віднімання.

    2 + 8 = 10                3 + 5 =               4 + 6 =           3 + 7 =
    10 – 2 = 8                ______               ______           ______
    10 – 8 = 2                ______               ______           ______

Порівнюємо число і математичний вираз.





Порівнюємо математичні вирази.






Вимірюємо маси предметів









 Вимірюємо місткості посудин.

     Ви напевне помічали, що одна посудина вміщує більше рідини (води, соку тощо), а інша — менше. Про такі посудини кажуть, що вони мають різну місткість; залежно від кількості вміщуваної рідини одна з них має більшу місткість, а інша — меншу. Сьогодні ми досліджуватимемо властивість посудин 
— місткість.

 Актуалізація опорних знань і способів дії

- Який прилад необхідний, щоб виміряти масу предмета?
- Якою одиницею вимірюють масу?
- Як скорочено записуємо кілограм? Запишіть на дошці 1 кг, 2 кг, 5 кг.



        Місткість глечика більша за місткість піали, а місткість піали менша, ніж місткість глечика; місткість банки більша за місткість чашки, а місткість чашки менша; склянки однакові за місткістю.     
      Отже, результат вимірювання місткості залежить від обраної мірки. Для вимірювання місткості можна знайти різні склянки, і працювати з результатами таких вимірювань дуже незручно. Тому для вимірювання місткості було обрано посудину місткістю 1 літр. Отже, одиниця вимірювання місткості — 1 літр. Вам знайомі різні посудини місткістю в 1 літр: пакет молока, соку, пляшка води чи олії, каструля, літрова банка...

 Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.














Записуємо задачу коротко.











Є 5 банок місткістю 1 л , 5 банок місткістю 2 л і 2 банки місткістю 3 л кожна. Треба вибрати будь-які 4 банки , щоб налити в них 9 л води, причому банки потрібно наповнити доверху. Банки якої місткості слід узяти?
                                    Задача
Є :
     1л – 5 б.
     2л – 5 б.
     3л – 2 б.
Знайти:
     1б. -?л
     2б. -?л
     3б. -?л              9л
     4б. -?л

                   9л                                           9л
              6л              3л                      5л           4л
       3л      3л     2л    1л              3л   2л      2л  2л

3л +3л +2л +1л=9л                      3л + 2л + 2л + 2л= 9л
Відповідь : 1б-3л                  Відповідь:1б-3л
                     2б-3л                                     2б-2л
                      3б-2л                                    3б-2л
                      4б-1л                                    4б-2л



Досліджуємо властивості величин












Досліджуємо одиницю вимірювання довжини- дециметр

                                             
                                                         






Утворюємо числа другого десятка.






















Записуємо числа другого десятка.











Записуємо числа першої сотні.



Порівнюємо числа в межах 100.
 













Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка.






















Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні.

Якщо від двоцифрового числа відняти 

його одиниці, то залишиться десятки

Якщо від двоцифрового числа відняти 


його десятки, то залишиться одиниці.





















Додаємо і віднімаємо число 1.





Додаємо і віднімаємо одноцифрове число



























Додаємо і віднімаємо числа




























Додаємо і віднімаємо числа.
Досліджуємо задачі.






















Розв'язуємо задачі. Досліджуємо складові задачі.










Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.














Знайомимося з одиницею вимірювання часу : доба.
Визначаємо час за годинником.












Дізнаємось про тривалість доби.
Додаємо і віднімаємо числа.



























Визначаємо вартість товару.
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини - метр.









Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене.








Повторення


















Повторення








Немає коментарів:

Дописати коментар